Kalendarze firmowe to całkiem popularny gadżet reklamowy. Można rozdać je pracownikom, by prowadząc w nich zapiski stanowili żywą reklamę firmy. Można też dać je w ramach upominku wszystkim swoim kontrahentom. Dlaczego kalendarze z logo to najlepszy możliwy wybór?
Są uniwersalne
Eleganckie kalendarze można dać każdemu kontrahentowi bez obaw o popełnienie faux pas. To bardzo uniwersalny prezent, który spodoba się niezależnie od wieku, płci, czy zainteresowań. Kalendarze z logo, są więc idealne jako prezenty dla osób, o których właściwie nic nie wiemy. Dodatkowo, kalendarze wyglądają na przedmioty dużo droższe niż są w rzeczywistości. Dzięki temu, decydując się na taką formę promocji – firma nie zbankrutuje, a ma szansę zyskać. W końcu, wszyscy ludzie lubią dostawać prezenty i miłe niespodzianki.
Są praktyczne
Kalendarzy nigdy nie ma dość. Zawsze przyda się następny. To żadna tajemnica, że kalendarz służy do codziennej pracy, a nawet organizacji życia prywatnego. Z tego powodu każdy, kto otrzyma kalendarze firmowe – będzie z nich korzystał. To prezent, który się docenia, a nie rzuca w kąt albo prosto do śmietnika. Zadowolony kontrahent przez następne 365 dni będzie miał w rękach logowany przedmiot. Będzie go oglądał i podświadomie zapamięta. Do kogo, więc zwróci się, gdy będzie czegoś potrzebował? No, właśnie. Najprawdopodobniej zgłosi się do firmy, której logo ma każdego dnia przed oczami. To duża szansa na to, że wydatek poniesiony na kalendarze z logo, szybko się zwróci. I to z nawiązką.
Są eleganckie… i nie tylko
Szeroki wybór kalendarzy firmowych pozwala na dobranie modeli zgodnych z polityką i obszarem działań firmy. Przykładowo, firma zajmująca się modą, może przygotować kalendarze w skórzanej oprawie, z wytłoczonym logo. Tartak, czy firma meblarska – może stworzyć projekt kalendarzy z okładką wykonaną z drewna. Nazwa firmy oraz jej logo może zostać wypalone. Każdy z tych kalendarzy jest bardzo elegancki i może być świetną wizytówką firmy. Ważne jest by nie hamować swojej wyobraźni i nie bać się tworzenia niezwykłych przedmiotów. Nie należy unikać intensywnych kolorów, czy wzorów. Kalendarz powinien wpadać w oko. Ważne jest jedynie, by logo było wyraźne i czytelne.